Продавець Інтернет-магазин За UA розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1079 відгуків
+380 (66) 870-77-70
+380 (67) 578-77-79
+380 (73) 777-68-84
Інтернет-магазин За UA
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаНаш магазин здійснює доставку товару до клієнта транспортною компанією “Нова Пошта” за тарифами перевізника. При оформленні замовлення Ви можете обрати найбільш зручний спосіб доставки: у відділення, за адресою, або у поштомат. ВАЖЛИВО! Незалежно від способу доставки ОБОВ’ЯЗКОВО здійснювати огляд товару. Весь товар перед відправкою страхується на його повну вартість. Отримуючи товар обов'язково перевіряйте його комплектацію і наявність будь-яких пошкоджень, і якщо вони є, необхідно зафіксувати претензії службі доставки безпосередньо на місці, склавши акт. Пам'ятайте, що служба доставки відшкодовує лише ті збитки, які були заподіяні товару з її вини. Якщо механічний дефект чи недокомплектація товару виявляється вже вдома, то покупець самостійно несе за це відповідальність. Магазин, в даному випадку претензії не приймає. Зберігання замовлення: -у відділенні «Нова Пошта»​ безкоштовно протягом 7 днів; -у поштоматі «Нова Пошта» протягом 3 днів. Після закінчення терміну зберігання посилка переадресовується з поштомата до відділення. Якщо при отриманні замовлення у поштоматі Ви виявили пошкодження товару, слід відразу звернутися на гарячу лінію Нової Пошти та зафіксувати звернення за номером: 0-800-500-609. Далі звернутися до найближчого відділення, де Ви можете скласти акт про пошкодження товару.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаОплата товару під час отримання та перевірки посилки у відділенні Нової Пошти, за умови передоплати 10%, але не менше 150 грн.
  • Оплата на рахунокВи можете оплатити покупку безготівковим розрахунком, без урахування ПДВ за реквізитами: ФОП Кузнєцова Алла Борисівна р/р: UA113052990000026006030806226 у АТ КБ «ПриватБанк».. В такому випадку до ціни товару додається 1,5% комісії.
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Безготівковий розрахунокВи можете оплатити покупку безготівковим розрахунком, без урахування ПДВ за реквізитами: ФОП Кузнєцова Алла Борисівна р/р: UA113052990000026006030806226 у АТ КБ «ПриватБанк».. В такому випадку до ціни товару додається 1,5% комісії.

Гарантія:

Товар зламався протягом гарантійного терміну
Для приймання товару який був в експлуатації для здійснення його сервісного обслуговування слід дотримуватись таких умов:
1) товар купувався покупцем в магазині компанії;
2) термін гарантійного використання на товар не закінчився;
3) покупець пред'являє гарантійний талон;
4) не порушені умови експлуатації виробу, згідно з умовами, описаних у гарантійному талоні (немає механічних і термічних пошкоджень, не порушені пломби на виробі тощо).
Як передати товар на сервісне обслуговування?
1) Необхідно зв'язатися з нашим сервіс-менеджером в телефонному режимі, email, будь-яким зручним для Вас способом по контактах зазначеним в гарантійному талоні, повідомити інформацію по несправності виробу для оформлення менеджером заявки в систему обліку.
2) Менеджер надає контакти для відправки товару на сервісне обслуговування (відправка будь-якою поштовою службою). Ми беремо на себе витрати на пересилку товару від Вас до нас і назад (за домовленістю). В обов'язковому порядку, необхідно повідомити менеджеру номер товарно-транспортної накладної, після відправки товару Вами, щоб кур'єр якомога швидше забрав товар з пошти та передав на сервісне обслуговування.
Важливо! Не вказуйте в товарно-транспортну накладну послугу «зворотна доставка грошових коштів». При виборі цієї послуги ми не зможемо отримати посилку і Вам потрібно буде повторно відвідати відділення "Нової Пошти", щоб змінити умови доставки.
У яких випадках може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні.
Зверніть увагу, що сервісний центр має право відмовити в безкоштовному (гарантійному) ремонті в наступних випадках:
- на виробі є механічні або інші пошкодження, що виникли в процесі експлуатації;
- порушені гарантійні пломби;
- порушені правила використання, наведені в «Інструкції по експлуатації»;
- несанкціонованого розкриття, ремонту, зміни конструкцій вузлів і деталей;
- пошкодження, викликані неправильним підключенням до мережі, а також пошкодження, що виникли в результаті критичного відхилення напруги електромережі;
- пошкодження, що виникли в результаті використання товару не за призначенням, або з порушенням «Інструкції з експлуатації».
При отриманні товару виявилося, що товар знаходиться в неробочому стані.
Ви можете відмовитися від отримання такого товару в момент отримання замовлення у кур'єра або на складі перевізника.
Кур'єр не перевіряє кожен товар перед відправкою товару покупцеві, з тієї причини, що покупцям важливо отримати товар в цілісному вигляді, зі
Обов'язковою умовою нашого магазину є 10% передоплати, але не менше ніж 150 гривень за товар, який Ви бажаєте замовити. При його отриманні Вам залишиться доплатити решту суму за вирахуванням передоплати. Наш інтернет-магазин зі свого боку зобов'язується перед Вами як можна швидше передати товар перевізнику для того, щоб він в найближчі терміни був доставлений до Вас.
 
 Важливо! Весь товар перед відправкою страхується на повну вартість. Отримуючи товар обов'язково перевіряйте його комплектацію та на наявність будь-яких пошкоджень, і якщо вони є пред'явити претензії службі доставки безпосередньо на місці, склавши акт. Пам'ятайте, що служба доставки відшкодовує лише той збиток, який був заподіяний товару з її вини. Якщо механічний дефект, недокомплектація товару виявляється вже вдома, в такому випадку покупець самостійно несе за це відповідальність.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner